Durununannesi06 Hanımlar suan covid 6. Gunum dişimin agrısı beni öldürüyo parol kac defa içtim fayda etmiyo son çare majezik içtim 😞kaç saat emzirmemeliyim yada daha etkili yöntem bilen yazabilirmi 4 gün idare etmem lazım
Adababy Durununannesi06 diş hassasiyetün varmı canım benimde dün ağrıyodu çektirmeye gittim ama dişimin üzerine basınca ağrı oluyodu iltihap kurtucu verdi iltihabı temizlemek için onu içince geçiyo ağrısı birde apranax ford içiyorum kesiyo ağrıyı apranaxsı içtiğinde 8 saat emzirme ve 8 saat sonrası sütünü sağıp dökersin sonraki gelen sütünü verirsin ben öyle yapıyodum
Durununannesi06 Adababy benım dısımı yenı yapmıstı doktor o agrıyo majezık ıctım kac saat sonra sut vereyım ben