Merhaba kızlar oğlum 50 günlük sürekli bi huzursuz ağlama hali var doyuruyorum altını alıyorum ama sanki birşey var gibi bişeyden rahtsız gibi ağlıyo doktora da götürdüm bişey yok dedi gündüzleri hiç uyumuyo çok kesik kesik gece uykusu çok güzel ama var mı böyle yaşayanlar bu aylarda ki çocukların nasıl olması gerek -?