İlaçları kullanırken emzirmedim 6 gün benim kızım 8 aylık ama o da 2 gün ateş oldu 38 bile olmadı geçti sonra benim de bi gün ateşim oldu başka bişiyim olmadı ilaçlar bittene kadar bi de sonraki bir gün sütü sağıp attım kızıma da devam sütü verdim ilk içmedi baya zorladı biberonla bişi içmediği için hiç ama sonra alıştı