Biz de hiç mama kullanmadık.Zeytin,reçel,pilav,bulgur,kuzu eti,patates falan genelde bunlarla besleniyorum.dun ona çorba yapmıştım yeşil kabak vardı yedirdikten sonra her yeri kızardı.ona bıle alerjisi var.Balik,süt ürünleri ve domatese kesın var.cok zor bir surec.yeterki bulayım dıyorum baska bır şey istemiyorum.bulduktan sonra yememeye raziyim.