kaymakliekmekkadayifi Kizlar evde benek deterjanim kalmadi ve kiyafetleri cok birikti bebegimin. Perwol sivi deterjan var evde onla yikasam bisey olur mu acaba
Eminos kaymakliekmekkadayifi ben farkli deterjan almadim normal kullandigim deterjanla yikadim cift durulama yaptirdim simdi 25,5 aylik 27 haftalik da hamileyim bu bebegimde de ayni duzen devam ederim
kaymakliekmekkadayifi mermik ben normalde de 2 durulama yaptiriyorum kalinti kalmasin diye o zaman yine oyle yapiyim cok tesekkur ederim :)
kaymakliekmekkadayifi Alvin0 yok yumsatici koymam zaten cift durulama yapiyordum normalde de yine ayni yaparim o zaman cok tesekkurler :)
Alvin0 kaymakliekmekkadayifi rica ederim bende bazen öyle yapıyorum yada beyaz sabun varya onu rendeleyip suda kaynatıp kullanıyorum hem leke bırakmıyor hemde ağır kokmuyor
Smnl Alvin0 ben kaynatmadan direk çamaşırların arasına rendesini koyuyorum öylede çok güzel oluyor tertemiz çıkıyor belki is yükünüz azalır diye Bilgi vermek istedim 🥰
biregesevdasi kaymakliekmekkadayifi 3. Ayından beri normal deterjanla yıkıyorum şuan 6.5 aylık bir sorun olmadı ☺️
ZMK biregesevdasi çok küçük daha niye bebek deterjanı kullanmıyorsunuz bebeklerin ciltleri çok hassas granüller de çok ucuz ayrıca beyaz sabun da kullanabilirsiniz
Smnl kaymakliekmekkadayifi katı sabun varsa onu rendeleyip yıkayın düz hacısakir sabun daha iyidir. Bir de varsa icine karbonat ekleyin ama normal deterjanla yıkamayın
Alvin0 Smnl öylede denedim ama 30 40 derecede günlük çalıştırdığım için yapışıyor kıyafete yinede teşekkür ederim 😊
Sevdamavi kaymakliekmekkadayifi kuzum içeriğindeki malzemelerden dolayı cildi için iyi gelmeyebilir saf katıksız olmalı deterjanı
ZMK kaymakliekmekkadayifi daha çok küçük beneğiniz beyaz sabunu rendeleyin onunla yıkayın daha hijyenik daha temiz
biregesevdasi ZMK çift durulama yapıyorum bir sıkıntı olmuyor evet beyaz sabunda duymuştum ama denemedi.
SeverusSnape kaymakliekmekkadayifi yanlış hatırlamıyorsam 15. ayından sonra Bingo Oxyjen’le yıkamaya başlamıştım. Herhangi bir sorun da olmadı☺️
Utkucan kaymakliekmekkadayifi Normal deterjanla yıkama canım buntarz şeylerin etkisi anlık çıkmıyor zaten süreç içinde çıkacak şeyler bebeği niye maruz bırakacaksın beyaz sabun rendele onu kullan bari herkes bişey olmaz demiş ama kimyasalların etkisi şak diye çıkmıyor yıllar sonra çıkacak bişey için şuan konuşmak doğru değil