Bal_nehirtos Arkadaşlar merhaba doğumdan önce stok yapmıştım lansinoh göğüs pedi ancak öyle çok sütüm gelmediği için kullanmadım hiç. Bir sürü kutu kaldı. E bebek te suan 35 tl 60 lı paketi ben 30tl den vereceğim. Antalyada konyaaltında oturuyorum.