9 aylik bebeğim kabız zeytinyağ icirdim ama hala tuvaletini yapamdi devamlı kabız olan bir bebek sma mama kullanıyorum 1 aydır mama yapar mi acaba ayaklarını ovuşturuyo inleme gibi sesler cikariyo fitilde attim paranox fayda etmedi basks ne yapabilirim tuvalete çıkabilmesi için yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim