Duyarsız değiliz hiçbir posta cevap verme zorunluluğumuz yok zaten smalı çocukların olduğunu duymayan görmeyen yoktur sırf siz post açtınız diye aa dur yardım edeyim demez kimse elinde interneti olan evinde televizyonu olan herkes bebeklerimizi görüyor paylaştığınız bebekden çok daha acil bebeklerde var mesela enis talha sadece 20 günü kaldı toplanmadı gereken %23 gibi bir mebla kaldı Enis talha yaşını geçti ve son 20 gün denmesinin sebebi de bostan hastanesi acil olarak enisi çağardı belge gönderdi olabildiğince yardım etmeye çalışıyoruz sizin postunuza cevap vermedik diye kimseye duyarsız diyemezsiniz madem biz duyarsısız bizim adımıza para gönderin yardımcı olun