●4 veya 5 numara beslenme sondası, bulamazsanız 6 numara da olur(numara arttıkça çapı ve akis hızı artıyor). Biberon içine sokabilirsiniz sondanın renkli ucunu ancak o şekilde daha hızlı çektiğini söylüyorlar ben enjektör ucuna takmıştım. ●20 lik enjektör kullandım ancak 50 lik daha iyi olabilir. Başka bir şeye ihtiyacınız yok. Bir de sondanın ucunu göğsünüze bantlamak için flaster alabilirsiniz ancak ben bantlamadım hiç gerek de yok. Son olarak sondanın ucunda 2 delik oluyor, kesin direk dümdüz tek delik olacak şekilde.