Bebeğim 2 aydır öksürüyor daha fazla belki geçen 2 hafta önce durdu ama yine başladı 3 defa röntgen çektirdik ama ciğer temiz kalp temiz alererjik diyorlar randevu bulamadık polen ayı diye mi bilmiyorum ne yapsam geçer bi tavsiyeniz var mı. Bi de ilk kaynımın evine götürünce başladı öksürüğü nemden mi bilmiyorum ondan sonra kesildi 2 hafta bi akraba vardı 2 tabağı bendeydi götürdüm tekrar başladı