Asel-pinar Aynen bende sevmiyorum herseyin bir dozu vardir bebegi elde oyuncak etmeye gerek yokki yani,benimde daha önceden bir tanidigim vardi benden izinsiz cocugun fotografini cekerdi herkese gonderirdi tanidiklarina, instagramina koyardi, görüşünce hic vermezdi benim cocugumu bana sadece emzirmede alabilirdim çocuğu dusunsene kirmakta istemezdim baktim olmuyo gorusmeyi kestim insanlar cok taskın sevebiliyo. Bir komsum var daha benim cocugumu kucagina bile almadi hep uzaktan sever guldurur onu cok seviyorum cok saygili yani. Yok yani korkmuyolardi cocugun koluna bacagina bisey olur aman diye. Valla bizede sakinmak düsüyo yapcak bisey yok alınan alınsın annelik demek korumaktir cocugu