Selam hanımlar oğlum cuma günü üç aylık olucak son 1,5 aydık meme+ mama gidiyoruz. Bebeğim 3100 doğdu 100 gr doğum ödemi diye gitti 3 kilo ile hasteneden çıktık. Emme renkleri fazla olan bir bebek sürekli memedeydi 40ı içinde . Gündüz uykusu hiç yoktu gece güzel uyurdu ama sadece ilk hafta iki saatte bir kaldırdık ondan sonra kaldırdığımızda susturamadık birdahada kaldırmadım zaten gündüz uyumuyor gece uyusun diye . Bir ay kontrolüne bir iki hafta geç gittik çünkü korona olmuştuk neyse 700 gr almış mamaya başla dedi doktor bende başladım
ama pişmanım çünkü bebeğimde çişli bez kakalı bez gayet iyiydi şimdi üç aylık olucaz ben günde iki üç kere mama veriyorum ama bırakmak istiyorum .çünkü mamada versem bebeğim yine beni emmek istiyor . Geçen iki ay kontrolünde 5 Kilo çıktı normalin bi tık altı dedi doktor mamaya devam
dedi sizde kilolar nasıl gerçekten çok mu az kilosu ama keyfi sağlığı gayet iyi bende sıkıldım bu mama işinden bırakmak istiyorum ama artık yer etti bende doymuyor sanıyorum bana bir fikir verin lütfen