Rumeysa1235 herhangi bisey kullanmadınız dimi.. ben iki defa hamazinc sürdüm eğer sorun mantarsa belki az da olsa hafifletir diye randevu açılmadığı için hala doktora götürmüş değiliz bizde. Ama eskiye nazaran daha iyi gibi su an sanki inşaallah dediğiniz gibi olur ve büyüdükçe kaybolur.. birden oluştuğu için ben de çok kafama taktım çok üzüldüm insaallah bu kadar üzülmüş olmam boşa çıkar rabbim sağlık versin yeter ki