Ssssraa bizim evde hiç kullanılmaz öyle kelimeler ama annemlere gide gele duyup öğreniyordu gençlerden. Söylediğinde çok ayıp annecim öyle kelimeler söylenmez falan diyordum söyleyene de aynen kızımı uyardığım gibi uyarıp özür dilettiriyordum insanlara. Böyle böyle zamanla kızım artık duyduğunda birilerinden kendi uyarıyor söyleyen kişiyi, çok ayıp öyle kelimeler söylenmez özür diler misin diye. Aylarımı aldı tabi bunu benimsemesi😅 şimdi 2,5yaşında ne zaman duysa hep uyarır 😅 ama memnunum şuan 2,5 yaşındaki çocuğun koca koca insanlara tatlı diliyle ders vermesinden😅 diyeceğim o Kİ pes etmeden tatlı tatlı uyarmaya devam edin elbet benimseyecektir🥰