Seda16 Evet el ayak soğuk oluyo altında kötü bişi aramamak da gerekiyor ama üzülüyorum ya nedense 🤷♀️ Ve ben çözümü şöle buldum;patik çorap giydirip üstünd külotlu çorap giydiriyorum. Hem ayagının terini alıyo kısa çorap hemde ısınıyor ayakları🙄 isterseniz deneyin bi kızlar ☺️ Benim kızımda 5 aylık bu arada 🥰
Hdgndmr Nereidd kat kat giydirmeyi hani ısınıyor mu diye deneme amaçlı giydirdim yoksa kat kat sevmiyorum ben
Hdgndmr 16022019 yok canım hep üstüne oturan şeyler giydiriyorum vücudu soğuk değil zaten ayakları soğuk mesela.
Karakiz Hdgndmr ne kadar giydirseniz bile eli ayagi isinmaz bebeklerde fszla giydirmeyin onla alakasi yok
Dmraysl Üşüyüp üşümediklerini ensesinden kontrol edin el ve ayakların soğuk olması normal demişti doktorumuz bize