Hilalse benimde dogumdan sonra cok yogun olmaya basladi,normal boyut ped kullanirdim onceden simdi gece icin olanlar bile kesmiyor.gunu duzenli ve 4 5 gunde bitiyor ama beni debitiriyor ayni anlattiginiz gibi.dogumdan sonra muayne olmustum ama sanirim tekrar gitmek lazim.covidden korkumuza doktora bile gidemiyoruz