minikcancan Bebeğim 8 aylık olmak üzere chicco alıştırma bardağı aldım kendisi tutup içebiliyor ama her defasında bogazına kaçıyor korkudan veremez oldum ben kaşıkla içiriyorum. Az akışlı alıştırma bardağı önerisi olan var mı?
Bfiliz minikcancan bende avent kullanıyorum aynı sorunu yasıyorum ya bebegım beceremıyor ya bıze yaramadı
Gokdeniz-33 minikcancan ben aldım memnunum, kesinlikle su akıtmıyor, yere düşse bile ağız kısmı yere değmiyor, akışı da yeterli 10 aylıktan itibaren kullanılabilir, ben aldığımda 40 TL idi. Şimdi ne kadar bilmiyorum.
Arzuuu00 minikcancan yok ya her suda aynı sorun artık bebek büyüdükçe sorunda büyüdü güçlü çekince çocuk birden geliyor su
minikcancan Merilice evet nuku da öneren olmuştu ama iki delikli diye okumuştum yorumlarda çok su gelmiyor değil mi
Umayarikan Philips kullanıyordum boğazına kaçırıyordu nuk aldım oda aynı çocuk su içmek istiyo içemio bende ne yapacağımı şaşırdım valla🤷🏼♀️
Bfiliz minikcancan valla bende cozemedım canım baska markaya gecmek ıstıyorum bende ama hepsının neredeyse agız yapısı aynı yıne aynı seyı yasarız dıye suan ıcın almıyorum😓