Efsun1 bir bebek annesini neden sevmesin ki? Benim oğlum 8,5 aylık evde yalnızken hep benimle annemi yada kız kardeşimi görünce sevincten onların kucağına atılır beni görmez bile ben gitsem ağlamıyor bile o derece evde hep bizi göruyolar zaten onlarda skılyodur. Suan karşımda annemle oynuyo ensar diyom bana bakmıyo bile 🤣