zarifbirhanim hayır, işin en komik tarafı bayramdan sonra her şeyin normalleşeceğini söylüyorlar resmen açık açık.
Covid ile mücadelede zorlandığımız bi süreçteysek eğer o zaman bazı şeyleri daha sıkı tutsunlar. Ülkeye giren turiste Covid testi yaptırmak zorunlu bile kılınmadı.
Bayramlar bizim milletimiz için çok önemlidir. Birliktir, beraberliktir, geleneklerimizdir. Herkes evinde geçirdi bu günleri. Bayram mıydı bu ben onu bile anlayamadım. Ne aile büyüklerimize gidebildik, ne mezarlık ziyareti yapabildik. Bayram kahvaltısı bile olmadı. Herkes buruktu.
Bizler böyleyken turistler de partiler düzenledi. Ülketi resmen turist için kapattılar. “Türkler sokakta gezmeyecek, siz keyfinize bakın” dediler. Şaka gibi :)