Merhaba benim 5.5 aylık bir kızım var doğduğu günden beri uykuya ağlamadan kendi kendine geçerdi ama son 1 haftadır tam anlamıyla perişan haldeyim uykuya geçemiyor ağlamaktan ben yatırıyorum o dönüyor ağlayarak bir de yüzünü yastığa gömüp poposunu kaldırıp sağa sola atıyor kendini ayağını direyip normalde gece yatırdığımda 4-5 saat en az uyanmazdı şimdi saat başı bu şekilde kafasını gömüp ayağını sürte sürte ağlayarak uyanıyor napıcam bilmiyorum neden olduğunu da anlayamıyorum dişten şüpheleniyorum ama erken gibi geliyor damağında altta görünüyor beyazlık ama üstten patlamamış o ağrı yapıyor o yüzden mi yapıyor acaba diyorum başına gelen var mı ne yaptınız nasıl düzeldi