gulcezerenarslan Esendemir 2. Ayından itibaren hep aptamil kullandık kilo alımı ve gelişimi gayet güzeldi.
Meleka Esendemir çok güzel kilo aldırıyor memnunum hipp mamayı bı ara denedik çok kusturuyo bebeği Aptamil conformilden memnunum
fernweh Esendemir valla aptamil kullanıyorum baya oğlan tosun gibi oldu ama çoğu anne çok gaz yaptığını söylüyo
Nuray23 Nuray23 2750 dogdu 36.haftada dogmustu. Ben en basindan beri mama veriyorum sutum artmadi bebek ememedi. Suan 51 gunluk 4750.