Herkese merhaba, kızım 3 ay 28 günlük. Meme + mama gidiyoruz. Normalde çok çabuk acıkan ve doyurana kadar krize girip asla sabredemeyen bir bebek ancak son iki gündür resmen acıkmıyor. Sabak 06:30da uyanıp battaniyesini emmeye başlıyor. Tek memeyi emip uyuyakalıyor, uyanınca diğer memeyi almıyor. Normalde iki meme birden emse de doymadığı için bir saat sonrasında mama veriyorum. Şimdi ise iki meme arası iki saati buluyor, o süreçte oyun halısında oynuyor, oyuncakları ve elini emiyor, kucağımda agulayarak benimle sohbet ediyor. Sizce diş mi yoksa 4. ay atağı mı?