QueenBeee çok şükür negatif çıktı doktora gittim ağrının sebebi için ipi gözüküyor aşağıda dedi ama bir regl kanaması olacak gibi durmuyor şuanlık dedi kanlarım hormon testlerim temiz bilemedim ya mevsimsel stres falandır diye düşünmek istiyorum 😄 çünkü sabaha kadar korku yaşadım doğumum tam bir tramvaydı geç döllenme olma ihtimali var mıdır bilmiyorum ya