Eymenebru38 2 aylık bebeğim var kızlar elini sürekli ağzına götürüyo normal mı bu aylarda huzursuz 2 3 gündür de
GokceMomy Eymenebru38 Evet çok normal, oral dönem, ağzıyla keşif dönemi.Bebeğiniz büyüyor, endişelenmeyin, engellemeyin, sağlıklı günler 😌
DurununAnnesi12 Eymenebru38 ya kendi eli yetmiyormuş gibi benim elimi kapıyor 😂😂😂 parmağımı tuttu direk ağzına götürdü🤣