Alis23 Bebeğim 6aylik ek gıdaya yavaş yavaş gectik mama içiyor sadece ve hep zorla şu veryorum suyu sevmiyor bir de suluk ile deneyeceğim önerileriniz nedir
Furug Alis23 philips avent kullandkk basta alistirma bardagi gibi olandan onu sevmedi sonra aventin sulugunu aldik 6 12 olan onuda kisa surelj kullandik artk para vermem wee baby alicm dedim cekisi guctu cunku weebabyde akitiyor koku yapiyor..yine ya avent alicam +12 olanindan ya da nukk kaliteli bir sey al digerleri cidden farkediyor
mombeto nursocum ben de alıcam da bahsettiğiniz değil mi https://www.hepsiburada.com/tommee-tippee-alistirma-bardagi-transition-cup-mavi-p-HBV00000SZB3B?magaza=Hepsiburada philips aventin mi bu mu diye kararsızım
gulsahirfan592236 Ben NUK kullanıyorum ve kesinlikle tavsiye ederim akıtma yapmıyor ve kızım sürekli içtikten sonra yere fırlatır sağlammış birşey olmadı 😂
Deletedmom0099 avent alıştırma bardağıyla başladım şuan 11 aylık wee pipetli suluk kullanıyoruz artık
Aybuke1 Deletedmom0099 Benim oğlum da Su içmeyi sewmiyor bende pipetli alcam içebilir mi bı defa ablaminkini denedim pipeti ısırdı durdu
Deletedmom0099 Aybuke1 bi kaç gün oldu ben alalı, migros sanal markette indirimde bilginiz olsun. 2-3 dk oynadı dişiyle ısırdı falan. ben karşısında çektim ağzımı şapırdattım falan hemen öğrendi sonra, elinden alınca ağlıyo o kadar sevdi ki.
Aybuke1 [url=https://resimyukle.link/i/HVtPX][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/HVtPX.jpg[/img][/url] Deletedmom0099 bumu yoksa 300 ml olan var 35 tlye