Selam kızlar bebeğim 1 ay 21 günlük doğduğundan beri hangi emziği denediysem bebeğim tutmadı sadece tommee timpee nin emziğini tutuyor ama oda sürekli ağzından düşüyor sadece elimle desteklersem emzik ağzında kalıyor ne olur bu duruma bir çözümü olan varsa söylesin çünkü bebeğim sürekli emmek isteyen bir bebek mememden eme eme karnı çok şişiyor memeden çıkardığım anda uyanıp ağlamaya başlıyor ne yapacağımı bilemiyorum