omuruzunayy Bebeğim 8 aylık oldu hala bebek arabasında uyuyor bir türlü alıştıramadım beşiğine gece uyuyo ama gündüzleri uykusu geldiğinde bebek arabasını arıyo olmassada uyumuyo nasıl unutturabilirim acaba
Sonsuzmutluluk omuruzunayy bi kaç gün ağlamasına huysuzlanmasına katlanıp beşiğine alıştıra bilirsiniz ağlasada koymayın önünde sonunda mecbur alışır