Babytoomom çok geçmiş olsun çok üzüldüm, benim yaşadığım 5 gün geldi aklıma… allahım sana sabır versin en yakın zamanda çok iyi olur inşallah miniğin, yavruna tez zamanda kavuşursun inşallah. Beslenmeyede başlamış bence minik çok dirayetli çok güçlü en yakın zamanda yuvasına gelir 🙏🏻