Doğum yapalı tam 3 ay oldu 4 gün önce adet oldum ilk 2 gün kanama azdı ama son 2 gündür öyle yoğunki pıhtı pıhtı geliyo bazen büyük pıhtılar sürekli kanama mevcut ped ztn kullanamıyorum üstüm başım batıyo bebek bezi kullanıyorum şimdi miktarı çok fazla sizce normalmi yoksa doktora gitmelimiyim gece bile yatamadım okdrki rahatsız oldum 2 defa üst değiştirdim siz düşünün