Mom0970 fotoğraf atmayı bilmiyorum canım tarif edebilirsen atarım . Elbisesi 150 TL idi. Anahtarlıklara 20 adet 80 TL verdim
Magnetler 15 tane 90 TL
kurabiye 20 adet cupcake 10 adet 270 TL verdim biraz pahalı idi ama doğumu pandeminin yoğun olduğu zamana geldi ve hiç birşey yaptıramamıştım içinde kaldı . O yüzden eşim içinde kalmasın istediğini yaptır dedi . Fotoğraf çekimi de bilmiyorum karar veremedim evde çektiğimiz resimlere bağlı elle tutulur birşey çıkmaz ise yaptırırım 😂