Merhaba arkadaşlar. İnstagramda emzirme danızmanı Dilruba hanımın ismini bu forumda çok duydum. Çayları ve hapları var sanırım kullanıp memnun kalan var mı acaba? 38 günlük bebeğim var ,10 gündür sadece sütle besleniyor. Sütüm geç geldiği için ilk 1 ay mama takviye yaptık. Şimdide yeterli mi bilmediğim için süt arttırıcı kullanmak istiyorum