Hiwarab benım kızım oksurmekten cıgerlerı sokuluyordu eve gıdın serumfızyolıjıkle temızleyın deyıp yolluyolar belcıkadayım bırtek atesı cıddıye alıyolar oglum da 4bucuk aylık burnu akıyo temızlıyorum yemesı ıyı ama kakası sumuk gıbı balgamı atıyor sanırım doktora goturmuyorum bıseyı yok deyıp gerı yolluyolar 🤦🏻♀️