Hayırlı sabahlar güzel anneler 🌺 gece 2.uykuya yatırırken bebekleri nasıl yapıyorsunuz? Biz mama kullanıyoruz. Mamayı içerken uyuyo, yarım saat sonra gaz sancısıyla uyanıyo, gazını çıkarıyorum ama tekrar uykuya dalmadı imkansız gibi oluyo onu uyutmaya çalışırken gün aymis oluyo 🤦🏻♀️ kısacası gün benim için 3te başlıyo 😴😵