Kızlar günaydin saat sabahin 7 si ve ben daha hic uyumadim 20 aylik bir kizim var gece uykusuna yattiginda saat 12 ye geliyodu 3 te uyandi ve surekli emiyim istiyo o kadar yoruldum ki anlatamam size bazen gece deliksiz uyur hic bir problem olmaz ama bi uyansa tamam kurulu saat gibi her gece ayni saatlerde kalkiyor ben anlamiyorum 3 saatte ne uykusnu aldinda gecenin o saatinde enerjik bir sekilde uyaniyosun. Gündüz emmesi yok denecek kdr az ama gece olunca cogaliyor memeyi birakma vaktinin geldigini düsünüyorum cünkü aliskanlik yapti artik ne yapabilirim hemen memeyi birakmasi icin. Yardimci olacaklarin yorumlarini bekliyorum artik uyumak istiyorum 😔