Sahraligunler Bir aylık bebeğim var goguslerimi boşaltamiyor her emzirme de bir göğsümu tamamen boşaltıp diğer göğsümu sonra ki emzirmeye bırakmıyorum fakat boşaltamiyor ilerleyen zamanlarda düzelir mi acaba
fatma_86 Sahraligunler çene kasları güçsüz.Bu yüzden emme süreleri uzun olur yorulurlar uyuya kalırlar, gögüsü boşaltamazlar.bu durum bebeğiniz büyüdükçe zamanla düzelir..Ayrıca başlarda süt çok gelir tabi bu da kişinin yapısına göre değişir.
Mucizem-Sare54 Sahraligunler bosaltamiyosa emmeden hemen sonra sağım yapmalısınız ki hasta olmayasiniz
Sahraligunler Mucizem-Sare54 Sağım kontrolsüz süt üretimi yapıyor yani Kaş yaparken göz çıkarmak gibi bişey
Mucizem-Sare54 Sahraligunler Ama göğsünde çok birikim olursada mastit olursun sürekli ve o daha kötü canim tekrar eder durur