Arkadaşlar bebeğim 11 aylık bu saatte emzirmeye kalktım çocuğun esofmani çiş içinde kalmış ipislak.. internetten bez siparişi vermiştim normalde Prima premium care kullanıyoruz ama yasak sebebyle yetişmedi ben de marketten Molfix aldım 5+ diyordu iyidir diye. yazık günah verilen paraya gerçekten ucuz etin yahsini böyle oluyor bin pişman oldum