Kızlar bebeğim 8 aylık oldu yaklaşık 2.5 aydır oturuyor halının üstüne oturuyor ama ara ara biseye uzanmaya çalışırken dengeyi kaybediyor onun dışında oturma da sıkıntı yok ve emeklemiyor.Bir sorun mu var acaba? Desteksiz oturmayi bana açıklar mısınız? Bu yaşadığım normal mi