Tosbik6 4 aylık bi bebek bacaklarını dimdik uzatabilir mi ? Yana açıp hafif bacaklarını kırmış bi şekilde yatıyor bi kaç kişi bacakları eğrı olur falan dedi kafama takıldı normal midir arkadaşlar ?
pogacayanakli_aylamm Tosbik6 benim bebegimde öyle uyuyor 3 ay 15 günlük gördüğüm bütün bebekler öyle uyuyor. Bacakların birlesik olması da kalça çıkigina sebep oluyor. Her bebek uyurken de otururkenxe bacaklarını açık durur
Ndrg-12 Tosbik6 ay şu boş konuşanların susturucusu olsa keşke kızım 4.5 aylık öyle uyuyor bezli çocuk bacakları kapatıp nasıl uyuyabilir bunu söyleyen düz bacaklılara bez takıp denemek lazım 😃
Begooo Anormal olan bir durum göremedim bebek nasıl sopa gibi yatsın. Eğri falan olmaz bacağı tıpla alakası olmayan saçmalıklara inanmayın. Benim kızım da dediğiniz gibi uyuyor. Kafanıza takmayın bu saçmalıkları.
Tosbik6 Begooo kesinlikle öyle ama kafanın bi kenarında takılı kalıyor malesef bi sormak istedim teşekkür ederim rahatladımda 🌸
Tosbik6 Elisa- dert edilecek bir durum değilmiş üzülmeyin sizde bakın öyle yatıyormuş diğer bebekler de 🌸🌸
Tosbik6 Ndrg-12 ah keşke bıktım etraftan gelen yorumlara bide pandemideyi z kimseyide gördüğümüz yok doğru dürüst bide görsek daha kötüü 🤦🏻♀️o an saçma bulup kendilerine söylüyorum ama genede kafamda kalıyor acaba mı dedirtiyorlar malesef 🙊 teşekkür ederim soru işaretim kalktı 🌸