Mltmyigit bnmki saat 12 de uyudu 6 buçukta uyandı 2 gün sonra 2 aylık olcak :) artık gece uyandırmaları yapmanıZa gerek yok deniyor 1 aydan sonra :) doktorum da gece uykusunu bölüp alıştırma ne zaman acıkırsa o uyanır dedi o yüzden ben dokunmuyorum :) acıktıgı zaman kıpırdamalar başlıyor uyanıyor hemen :) her gece en geç 12-12:30 da uyur 5-5:30 gibi uyanır :) ama bu gece duş aldırmıştım 1 saat fazla uyudu 😂