Bununla ilgili Nihat Hatipoğlu’nun bile bi söylemi var. Gün değerlendirebilirsiniz diyor, günah değildir diyo. İlla da olacak diye kendini şartlamadıktan sonra sonuçu aldıktan sonra Rabbim böylesini nasip etti dedikten sonra ben hiçbir sakınca görmüyorum. Rabbim gönlünüzdekini versin inşallah ❤️