Yediğiniz içtiğinizin süt yapmaya bir faydası olmaz. O yüzden tatlı ve hamur işi için bahane üretmeyin😄😄 ha ama şu da bi gerçek mk bu dönemde insanın canı inanılmaz tatlı çekiyor.🤣 Yani 17 gun olmuş daha diyet falan yapmayın ama yediğiniz şeylerin sağlıklı olmasına dikkat edin. Mesela poğaça börek vs nin herhangi bir şeye faydası yok, onları kesebilirsiniz.