elifhanimm kız zaten bende manidar söyledim destekledigim için değil valla benim ki 10 aylık oldu ama hiç öyle kilo söyleyeyim boy söyleyeyim yarısına girmem çok şükür sağlıklı kilosu iyi bakılınca zayıf görünüyor ama oda boylu olduğu için ha kilosunu da hiç takmam çünkü etli butlu bebek değildi zaten ama zayifta değil böyle takanlari da anlamıyorum ki zayifta olabilir kilolu da yani çocuğun zayıf diye üzülmeyi de anlamıyorum ki çok şükür sağlıklı olsun gerisi önemli değil bence