Sevgi27nur27 3.5 aylık kız bebeğim Çok acil sütten kesmem gerek haftalarca uğraşıyorum ama kızım mamayı sevmiyor tiksiniyor içmiyor biberon emmiyor nasıl edeceğimi bilmiyorum bana yardım edin
EmineYilmaz Sevgi27nur27 merakımdan soruyorum neden kesmeniz lazım bi sorun mu var 😔 mama değiştirebilirsiniz her mama aynı değil sevdikleri sevmedikleri oluyor
Bebegimm1 Sevgi27nur27 kullandiginiz biberondan kaynaklı veya mamadan kaynakli olabilir o yuzden farklı marka deneyin ve kucaginiza alıp emziriyormus gibi yapıp yandan biberonu verin 2 3 kez deneyin bizde o sekilde tutmustu
basaktpe12 Sevgi27nur27 mama değiştirin canım ben bebelac aldım lıkır lıkır içerdi eşim bebelac aldı 1yudum içmezdi benimde hastalığım yüzünden sık sık emzirmedim mama takviyesi yaptık