basaktpe12 Kızlar oğlum 14aylık oldu 3alt da 2üste çıktı dişleri yeni yeni Fırçalamalıyım Her türden birşeyler yer tatlı ekşi tuzlu Dişleri zarar görürmü benim yiyenime ablam tatlı adla vermezdi 3yaşında dişleri siyah oldu 😞
doruk33 basaktpe12 Başlayın o siyahlık tatlıdan değil. Benim oğlumda da başladı. Demir ilacı ya da kullandığı vitaminler yapıyor. Ben ilk dişinden beri bakımını yapıyorum ama oldu yinede önemli olan çürümemesi
Dn123 basaktpe12 benimki de 18naylik. Dis fırçası aldim lakin ne yalan söyleyeyim dis macunu sikmiyorum cunku kizim agzini çalkalamaz tükürmez yutar biliyorum. Sadece su ile dişlerini fircaliyorim en azından temizlensin diye
basaktpe12 doruk33 ya mesala cevremdekiler hemen şak diye tatlı çikolata verirsen tabi olur dedi de o yüzden belirttim Kararsız kaldım bakımı hakkında başlayayım ozaman
doruk33 basaktpe12 O zaman herkesin dişsiz kalması gerekirdi bu mantıkla 😂😂😂ya o siyahlık çürüme değil bende çok yol aradım ama doktor geçmez dedi bir adı da şu an gelmedi aklıma siz çürümemesi için çaba harcayın milleti takmayın. Rocs un fırçasını kullanıyorum ve Jack n jill macun aldım onu deneyecem bakalım ise yarayacak mı?