Selam güzel anneler. 6 aylik bir bebeğim var 10dk biseyle oyalanması; oturması, yatması mumkun değil. 5dk da herseyden sıkılıp aglamaya başlıyor. Uyanik oldugu sure boyunca ağlamasa da surekli mizikliyor diyebilirim. İlk 3 Ay kolikle mücadele ettik. Acaba o dönemden alışkanlık mı kaldı yada her bebek mi böyledir. Artik hem yorgunum hem de endişeleniyorum. Sizlerde durumlar nasıl merak ediyorum.