Mombaby123 söylesem de anlamıyor, daha gündüz eşim konuştu ben işe başarsam kayınvalidem bakacak bebeğe, eşim de yemek konusunda güvenmiyoruz sana dedi, alınmış o da. Üstünden 3-4 saat geçti yalnız kaldığı ilk anda bunu yaptı. O yüzden işe başlamayacağım, bir arada olduğumuz zaman da yalnız bırakmayacağım. Çünkü asla laftan anlamayan bir insan, çenemi yormama değmez artık. Kendi önlemimi kendim alacağım. Bir şey yapmadan duramayız, bebeklerimizi kimse bizden daha çok düşünemez