Stokke xplory kullaniyoruz biraz agir fakat cok konforlu , oto koltugu olarak bebek arabasi pusetini kullaniyoruz hala besafe izigo modular modeli. Ana kucagi olarak da 4 moms kullandik ama 4.5 Aydan sonra hareketlemdigi icin bebegim cok kullanamadik fakat yenidogan doneminde cok kolaylik sagladii