Moralim çok bozuk yardımcı olur musunuz. Durup dururken bugün bacaklarımda kollarımda bir şey yokken sonraki gün birden morluklar çıkıyor. Başta eşim bir yere çarpmışsın der önemsemezdi. Ama hayır bir yere çarptığım falan yokk. Hemde öyle basit morluklar değil. 1 lira büyüklüğünde siyahh morluklar yani önce bayaaa koyu siyaha yakın sonra açılıyor sararıyor derken 15-20 günde anca gidiyor. Dokununca acıyor. Ve şu kaç gündür bacağımın en az 10 yerinde ciddi morluklar var. Artık kollarımda da olmaya başladı dirseğimin tam altı çokkk kötü morr kim görse soruyor kollarına ne oldu diye. Şu an kolumda bile 5-6 yerde var. Geçen dahiliyeye gittim 1 ay olmuştur. Doktor pek ilgilenmedi kan tahlili bile ben zorla istedim genel olarak kolestrol kan yağı şeker ve tüm vitaminlerimi. Doktor vitamin düşüklüğünden olabilir dedi ama baya ilaç kullandım bi aydır hiççç mi iyileşmem ya neden daha beter oldum pürüzsüz bacaklarım gitti yerine morluklar içinde bacaklarım kaldı ve üstelik kaç yerde de ince ince damar görüyorum Normal çatlak değil damar Çatlağı gibi çok üzülüyorum henüz yaşım 21 😒annemin bacakları bile pürüzsüz iken benim neden böyleee