sumeyraoz Benim bebegim 6 ay 24 gunlük. Doktorum hippin prinç unlu kasık maması var kullan dedi ama ben oyle birsey bulamadim, yanlıs söyledi herhalde. Ben şöyle yapıyorum elma+armut+yulaf+irmik+pekmez kendim yapiyorum buda kaşık mama sayılmaz mı sizce? Illa hipp mi kullanmaliyım cünkü dedigi hic bir yerde yok, olsa alacağımda🤷♀️