1 yasindaki kizim sol ayak parmak ucunda duruyordu kanepelerde yururken fila hep paak ucunda idi doktora götürdük belirli tetkikler sonucu basit seviye selepral palsi acil fizik tedavi almasi lazım dediler. fiziğe basladik ama doktorumuz hafif aksaklik kalabileceğini ve cokk uzun bir fizik alacagimizi söyledi. Bu durumu yasayan varmi nasil bir yol izlediniz ve ilerleyen zamanda cocuklarinizda hayatini etkileyen olumsuz bir durum kaldimi arkadaslar